1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Jaká je ta pravá odpověď?"

"Jaká je ta pravá odpověď?"

Překlad:What is the real answer?

December 20, 2015

21 komentářů


Jenda91914

What is the true answer...True je špatně???


Gabrielatu524850

Taky jsem napsala toto.


VtSlma

Proč je "true" špatně, když je i v nabídce překladu??


Bohdana607052

Preco nemoze byt Which is the real answer ?


davidbartos2580

Slovo WHAT znamená nielen ČO, ale aj AKÝ, AKÁ AKÉ. Slovo WHICH znamená KTORÝ, KTORÁ, KTORÉ. V tejto vete je napísané slovo AKÁ, čiže presnejšie je slovo WHAT.


DavidCZ80

"Which answer is the right" je také špatně?


JanaSmekal

A co correct answer?


davidbartos2580

Presne. Slovo REAL znamená skôr SKUTOČNÁ. CORRECT tu lepšie pasuje.


Pepa970942

"Pravá odpověď". Proboha, kdo vymýšlí taková spojení? Takhle by to nikdo neřekl.


Paul622414

Proč není přijato: 'What's the real response?' ?


Antonspele

Mohlo by být také " How answer is the real (true)?" Nebo to je úplně mimo? :-D


Nemesis_NaR

Nejblíž tomu co píšeš mě napadá věta "Which answer is the real/true (one)?" což by byl překlad věty "Která odpověd je ta skutečná/pravá?"


davidbartos2580

Ani jeden preklad nie je správny, pretože slovo HOW znamená AKO a WHICH sa prekladá ako KTORÝ. V tejto vete od nás chcú slovo AKÁ, čo doslovne znamená WHAT.


PavlaGttne

Mysli.m, ze ta otazka samotna neni spravne cesky. Bud Jaka je ta spravna odpoved nebo Jaka je ta pravdiva odpoved (v matematicke terminologii)


Martk15

Neuznali mi True.


MartinGroot

Proč není přijímáno " What is the real response "


MonikaMihu

Proč urcity člen?


MartinGroot

" ta " pravá odpověď


JiStank3

What question is right nejde? Pokud ne, proč?


JanaSmekal

Question je otázka ne odpověď.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.