1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Elmanız var."

"Elmanız var."

Çeviri:Ihr habt einen Apfel.

December 20, 2015

141 Yorum


BORA76

Ama burada bir elmanız var demiyor ki?


aduska_._._02

Aynen ben de aynısını yazacaktım


Hakti26

Bende aynısını yazacaktım. Cevap istiyoruz Duolingo Ooo!


ll.sumeyra.ll

Ayn bencede doğru yaptığım cevabı yanlış kabul ediyor anlamadım gitti


candost2

Elmanın bir tane olduğu nerden anlaşılıyor? Neden "Ihr habt Apfel." Kabul edilmedi?


Selcen_Ozturk

sayılabilen şeyler (mesela elma) onları belirten bir şey olmadan tek başına kullanılmaz. Ya çoğul olur, ya da tekilse bir artikel ya da bu şu o senin benim tarzı bir belirteçle kullanılır. İngilizce biliyorsanız, orada da durum aynı.


erhan000

Ayni sinav da ihr habt brot yazip turkcesini istiyorlar o nasil oluyor peki. Ekmek sayilamiyor mu yoksa ?


furkhan

Bunda "der Äpfel" de dememiş ki, direkt einen yani "bir" demiş. "Der" kabul ediliyor mu bu arada?


Glin939407

Ama burda bir elma ya da o elma demiyor


candost2

Selcen Hanim detaylı cevap için teşekkürler.


Tolga64

Ekmeğiniz var derken aynı şey neden geçerli değil?


MustafaMur469624

Bence sistemde eksik bir tane olduğunu belirtmemis


bersince

"Bir" olduğu belirtilmemiş ki.


Sequental

elmanız var çevirisi için "Sie haben die apfel" kabul edilmesi. Kibar çoğuluda içermez mi elmanız var derken. Ayrıca bir elma olduğu belirtilmemiş ama almancasında "einen" var


nisa19212

Hayir olmaz cunku sie haben der apfel ya cogul halde onlarin elmasi var demek yada kibar sekilde sizin elmaniz var demek.


dinlenmek

(please excuse me for having some english sprinkled here) bu cümledeki article'ın definite olduğunu nereden biliyoruz? mesela bunu ingilizce'ye "you have an apple" olarak da "you have the apple" olarak da tercüme edebilirim ve ikisi de doğru sayılır (hem ingilizce hem de türkçe benim ana dilim) ama burada "ihr habt den Apfel" yazınca kabul edilmedi. bunun bir nedeni var mı?


naz516699

Ihr habt den apfel olmaliydi yoksa program kendisiyle çelisiyor


ismet627126

Hata var. "Elmanız var" diyor. Bir elmanız var demiyor.


KarayelByk

Einen artikel der artikelinin akkusativ halini kullanmak istemiş bence


beyza309451

Einen olması için bir elmanız var demesi gerekmez mi


AdemDeell

Millet 4 yıl önce yazmış ! "Ihr habt den Apfel/Apfel" doğru cevap.


karakas0

neden haben degıl de habt


Selcen_Ozturk

bu "neden sizin elman değil de sizin elmanız" demek gibi bir şey :)


hselvi

Bir oldugu belirtilmemis


hselvi

Bir yazmiyor


gunzekk

soruda bir elma olduğü belirtilmemiş


gunzekk

soruda elmanin bir adet olduğu belirtilmemiş


gunzekk

Sorunuzu kontrol edin lütfen.Soruda bir elma olduğu belirtilmemiş yanıt da ise "einen" isteniyor.Düzeltmeniz gereken bir soru bu.


ugur219613

Burada bi elmanız var demiyor. Cevabınız yanlış


emre848086

Bir elma belirtilmemis


prooyuncu639194

Bir elma demiyor elma diyor


nursan40918

Bir elmaniz var diye sorulmadigi halde einen apfel cevabini kabul ediyor neden?


Honig730704

Yanlış çeviri var. Hata düzeltilsin lütfen. Bir Elmaniz var demiyor, Elmaniz var diyor.


BekirErol3

Burda bir elma demiyor,aynısı çilektede çıkmıştı.


XSYREX

Yav bıktım bir elma demiyor ne alaka einen ya


Benduolingoyum

elmanın bir tane olduğu nereden anlaşılıyor


GrkanKO7

Yanlış çeviri


BasakAka

bir tane denmemis


sudenaz779942

Bir elmanız var demiyo ki


Bulent.Adiyaman

Bir elmaniz var demiyor. Düzeltilmeli.


Dolingo64691

Bir nerede anlamadım.


AhmetSANCA11

Bir elmanız demiyor. Elmanız diyor. Einen olmamalı


YamurCerenBaykal

Burada sadece "Elmanız var" yazıyor, "bir elmaniz var" degil ki


yilmaznil

Einen kullanımını anladım ama ihr ve sie ayrımını cumlelere göre nasıl yapiyoruz.


AYEGL766343

ya neden einen den olması gerekmiyor mu anlatın lütfen bilen varsa


Dante_XE

elmanın bir olduğu zaten belli değil hadi onu geçte gelipte bana eine ve einen arasında fark var diye yanlış deme be. Almanların bile umurunda değil bu kadarı.


MetinBUDAK1

Bir elmanız demiyor neden einen olsun ki.


Hakan488590

Lan bura bir elmamız var demiyorkiii


Hakan488590

Off bıktım lan bir elma demiyorki


esranur153876

Bir elma demiyor ki


ozcelisenem

Burada bir elmanız var demiyor düzeltilmeli


saIwgJ

Bir diye bir şey yazmıyor burada düzeltilmeli


kartal60982

Kardeşim düzeltin lütfen olmazki ama canım gitti


MustafaEEE26

Duolingonun bu saçmalıkları beni deli ediyor. Einen nerde?


GS2080

Bir elmaniz Var demiyor ki


Halilibrah393263

Ne alaka ya burda bir elmanız var demiyor .d


sdlya_9

bir elmanız demiyor?


OuzhanGner3

Ihr habt einen Apfel, dediğinde, - elmanız var demiş olmuyoruz. - Bir elmanız var, demiş oluyoruz. Yani bu çeviri yanlış.


EsmanurGkh

Elmanız var ile bir elmanız var arasında dünya fark var


murad822517

Bir elma demir ona gore bu sual sehvdi mene gore


Rabia178418

"Sie haben den apfel" yazdim amma yalnis cikti. Orda siz diyor sie de ola bilir, ihr de.


Hasan882299

Bir elmanız var demiyorki


Zerdest9

Ihr habt Apfel. / Sêva we heye. Ihr habt einen Apfel. / Sêveke we heye. Bersiva we min daye rast e. Divê ev yek bê sererast kirin.


sedat210637

çok saçma einen yokki


taybet16

Burada bir elmaniz var demiyor.


GurcanDemir1

Hata var hata. Baştan sona ogrettikleri seyi inkar etmesinler şimdi


GurcanDemir1

"Einen" kullanimi yanlış!!!


hilal580858

Soruda elmaniz var diyo burda einde var


Diyar494975

Bencede sadece elmanın önüne den gelmeli


Diyar494975

Bencede burada sadece elmanin önüne den gelmeli


DefneSelen2

Orda "bir elmanız var" yazmiyor. Elmanız var yazıyor bende "ihr habt apfel" yazdim kabul etmedi???


DefneSelen2

Orda "bir elmanız var" yazmıyor. "Elmanız var" yazıyor bende "Ihr habt Apfel" yazdım kabul etmedi kafayı yedi uygulama galiba ya?


DefneSelen2

Bir elmanız var yazmıyo elmanız var diyo kafayı yemiş uygulama be...


DefneSelen2

Kafayı yedi uygulama


DefneSelen2

Dalga mı geçiyon duolingo? Kafayı yicem yaa ben doğru olanı yazıyorm gelmiş "Ihr habt einen apfel" yaziyoooooorrr


DefneSelen2

Dalga mı geçiyon duolingo? Kafayı yicem yaa ben doğru olanı yazıyorm gelmiş eine koy diyo


DefneSelen2

Dalga mı geçiyon duolingo?


DefneSelen2

Bir elman vaar demiooo


AdamolCani

Wir trinken ein Milch gibi birsey oldu.Ihr habt Apfel yadaAkkusativ Ihr habt einen Apfel yanlislik var


Erzurumlu1

Skim skim şeyler koymayın şuraya.


madliq

Neden ein kullanilmiyor


UnicornD.

Soruda elmanız var diyerek sizin (ihr) mi yoksa onların (sie) mı olduğunu belirtmeniz gerekir. Ayrıca cümlede bir elmanız var diye belirtmemiş.


MehmetSemi40610

Elmanız var diyor bir elmanız var demiyorki


Betl616380

bende aynısını diyecektim


GEZGNOYUNC

Bir demiyo ki nasıl bir şey bu ksbhshjeiwikajsnbsjakqliwisjkaznbdhejkwlakkzjskskskksksjjsjxhhxjxnxbgxyxujxnbrhrhrhjdnbxhcyueueiejjsjnxndjsjkskskskjxhxb


FatihAtulun

Bir elma var demiyor sacma sapan şey yapıyorsunuz


FatihAtulun

Saçma sapan şey yapıyorsunuz


Emre880773

Burda bir yazmıyor ki ben o yüzden Ihr habt der Apfel, yazdım kabul etmedi bunun geçerli olması lazım asıl


tugcerkan

aga ben almanca öğrenmek istiyorum?


Efe47840

❤❤❤ mısın?


Hakan855987

Yanlis yazılmış


princeWithWhite

Dün üst yönetime soruları adımız gözükmesin diye bir uygulamadan gönderdik. En beğendiğimiz sorulara da puan verdik ki toplanti uzamadan can alıcı 10 soruyu yanıtlasın. 30 kişi katıldığımız toplantıya "maaş zammı az oldu" sorusunu 30 kişi de beğenmiş ama 10 kez daha sormuş. Bunun gibi "nolcek benim kariyerim", "memlekette adam kalmadı göçtü gitti" "kendimi değersiz hissediyorum, niye bana pizza söylemedin" vs. Yaw "soru yanlış" diyene bas puanı geç, niye yine ayni cümleyi yazıyorsunuz. Arıyorum ki düzgün bir açıklama var mı? İşte bu yüzden maaş zamları hep düşük tutuluyor.


Sinem39094

Ya bir elmanız var demiyo ki


Sinem39094

Ya bir elmanız var demiyoki


Volkan958589

Nerden baksan tutarsız


furkhan

"Sie haben der Äpfel" olur mu?


Diazapem

Niye "Den apfel" değil de "einen apfel" ?


ubalalan

Cümlede einen geçmiyor


akin23

Bir elma ne alaka


zenittemehtap

Bir elmanız var deseydi olurdu veyahut Ihr habt die Apfel


zenittemehtap

Der Apfel. artikeli yanlis yazmışım


Selim710000

Bir elma dememiş Belki 10 tane elmaniz var Belki bur kilo veya bur kutu elmaniz var Ihr habt den apfel olmalı


yldz350325

Bencede hatalı soru,bir elma olduğu belirtilmemiş.


Serdar309409

Ein,eine,einen kullandığımızda belirsiz cümleler için kullanıyoruz.En azından ben öyle tahmin ediyorum. Eğer " çocuğun elması var" demiş olsaydık , den Apfel kullanacaktık.

das kind hat den apfel gibi..

Den artıkelinin akkusativ halinde belirsiz hali einen olduğu için böyle konuyu bağlayabiliriz.Başka açıklaması olan yorum atabilir cevaba..


Benduolingoyum

bir elmanın var demiyorki


ArB12x

Error verdi jkbdmjm


kazim16948

Elmanız var ile bir elmanız var aynı şeyler degil


FatihAkca2

Burada bir elmanız var demiyor


emin347161

Yanlış bir elma denmiyor elma var diyor


mikail_akbas

Elma sayısı verilmemiş. Hata var


Ecrin907692

"Iht habt Apfel" neden olmuyor acaba?????


mehmetirin813470

burda elmanız var deniyor cevap niye bir elmanız var deniyor peki??


TCMYaar

Bir elmaniz var diye sormamis soruyu. Cevap haliyle yanlis cikiyor


Burak737346

Burada bir elmaniz var demiyor sadece elmaniz var diyor einen dememe gerek yok bunun yüzünden canım bitti düzeltin şu gereksiz sinirlendiren hatalari


GlldM0

Bir tane olduğu belirtilmiyor


lhan306063

Elmaniz var yerine 'bir elmaniz var' diyor. Yanlış bence.


tuliiingulll5

Bir elmanız demiyorki Elmanız var diyoo


KayhanNar

Bir elma demiyor. Son canımıda aldı


FurkanKAN06

Bir elma oldugunu belirtmemiski sadece elma demis soruda yanlislik var


Aybke684639

Valla hiçbir şey anlamadım

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.