"Proč ne?"

Překlad:Why not?

před 2 roky

4 komentáře


mrazovaklarka

Múzu sa zepteat ,,no'' jeu njeco iného naz ,,not''?

před 2 roky

widle
widle

Ano, používají se v různých situacích. "Not" většinou ve spojení se slovesem, "no" obvykle znamená "žádný".

V téhle větě si můžete představit, že to sloveso je tam schované, nevyřčené ("Proč to tak není?"), nebo se to prostě naučit jako ustálenou vazbu.

před 2 roky

VeronikaPrus

Not je zapor a no je kdyz odpovidate treba je ti 12 no , .....

před 2 roky

Karoliina765050

Oboji je zapor ;)

před 7 měsíci
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.