"Proč ne?"

Překlad:Why not?

December 21, 2015

7 komentářů


mrazovaklarka

Múzu sa zepteat ,,no'' jeu njeco iného naz ,,not''?


widle

Ano, používají se v různých situacích. "Not" většinou ve spojení se slovesem, "no" obvykle znamená "žádný".

V téhle větě si můžete představit, že to sloveso je tam schované, nevyřčené ("Proč to tak není?"), nebo se to prostě naučit jako ustálenou vazbu.


VeronikaPrus

Not je zapor a no je kdyz odpovidate treba je ti 12 no , .....


Ji5wDX

Toto se malé děti naučí hned a pak je člověk nezastaví. Proč mě to takhle nejde? Proč, proč, proč,, proč ne? Já se budu muset taky pořád ptát, 0 XP. :)


BohumilMie

Ne, proč-no,why/ uznáno, nevidím rozdíl, prosím o vysvětlení

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.