1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Я знімаю свій капелюх."

"Я знімаю свій капелюх."

Переклад:I take off my hat.

December 21, 2015

9 коментарів


HennadiiKozyr

i take off own hat - чому не правильно?


vSaruta

What about "put off"?


Leo_-l

чому переклад не правильний замість my перекладає own?


zNHB18

Чому підкреслено off, як помилка?


TsS88

Чому не правильно Take out


aJu43

I take off my hat


wyad10

Чому перед hat не потрібно артикль "a"?


marvelcyber

Якщо перед іменником стоїть займенник в даному випадку my, артикль не ставиться

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.