"Tell me where he lives!"

Překlad:Řekni mi, kde bydlí!

December 21, 2015

5 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


Kristna874882

Vysloveno "laivs"


Voyta
Mod

Nahlásil jsem to, ale na smazání to není, jednak protože je to jen problém pomalého audia a jednak protože by to v té větě stejně nedávalo smysl.


JosefGabri3

"Řekni mi kde on bydlí" je špatně proč? Díky.


LuboHron

Tell me where does he live?


ZdekaSchoo

to je špatně, pomocné sloveso does, do se používá jen u otázek

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.