Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Населення цього міста - два мільйони людей."

Переклад:The city has a population of two million people.

2 роки тому

9 коментарів


Roman-myEnglish

А так буде вірно: a population of the city is two million people?

1 рік тому

Nordry
Nordry

"The population of the city..." - Ви ж про конкретне місто говорите, якщо ставите перед ним означений артикль, тому й населення у ньому теж цілком конкретне.

1 рік тому

robontosto

Ми ж не про конкретну популяцію людей говоримо, наприклад, не лише жінок, а в цілому всіх людей у місіт. Тому не буде THE

1 місяць тому

fxh39
fxh39

Ми ж не кажемо the glass of the water Хоча і вода, і стакан конретні.

6 місяців тому

YaremaBogun
YaremaBogun

А This city - неправильна відповідь?

1 рік тому

robontosto

правильна

1 місяць тому

robontosto

ДОПОМОЖІТЬ. Чому тут стоїть артикль "a" перед абстрактним іменником?

1 місяць тому

roma_34

The city has a population of two million citizens. не підходить?

2 роки тому

robontosto

Люди не означає громадяни

1 місяць тому