"İnsan"

Çeviri:Der Mensch

December 21, 2015

33 Yorum
Tartışma kilitli.


Sabahattin119760

Türkçenin gözünü seveyim.


xaysemery

Almanca öğrenmek istiyom ama hiç bi kelime bilmiyom ne zormuş biz ingilizcede geliştirelim kendimizi


KerasusKon

Biz de senin gibiyiz. Don't give up. Kendine inan


ycl440201

❤❤❤ dişini biraz


sude_g

Mensch, Türkçe'de insan anlamına geliyor, o halde nötr fakat cevapta Der Mensch olabileceğini de söylüyor, 'Der' eril isimler için kullanılan bir belirli harfitarif değil miydi, burada eğer başına böyle bir şey getireceksek nötr için olan das gelmesi gerekmez mi?


Selcen_Ozturk

artikellerin bir mantığı yok, ezberlemek zorundasınız. Sadece Die Frau, Der Mann ve Der Junge gibi bir kaç tane mantıklı olan var. Ama mesela kız çocuğu için de das kullanılır. Nesneler için de öyle, her birinin farklı bir artikeli var, neden masa erkek ama lamba dişi, sorgulanması mantıklı değil.


ikbenrecep

Almancada çoğu kelime böyledir. der Tisch ve die Tasche birer nesne oldukları halde artikelleri das değildir. Bu yüzden Almanca'da kelimenin artikeli mantıkla değil ezber ile ezberlenmelidir.


nicebeatsquad

Nötr'ün anlamı ne ?


Furkan.96

İngilizce de It


MELIKE464

Yüksüz ne eksi ne de artı yani buna ornek olarak 0 (sıfır) diyebiliriz


ErenGeloz

Aynen bende onu farkettim


GkkuaKz2

Haklısın sude cnm


ykSu368757

TÜRKÇEMİZİN GÖZÜNÜ SEVEYİM YA!


fatih472240

Artikellerlerin getirilme mantiği var çogunun bazilarini ezberlemek zorundasiniz tabiki


filizcaglar

Der mensch ( Bir insan) demek.


healanibuket

Die ve der arasindaki farki anlamadim ya


Nazli_25

Yanlız değilsin


Buse71062

Mench yazdım Mensch olucakmış son 1 canım kalmıştı


Sefiqe16

I love you Azerbayjan


Fatmaahin201699

Çok zor yaa türkçeyi özledim!


AlperenDoa11

Bir etkinlikte insan: der mensch diyor, ötekinde ise insan: der mann diyor. Birbrlerine yazınca kabul etmiyor. Neden ?


swepr

Çok zor ❤❤❤


CerenBerbe3

Ben doğru yazdım ama cevap yanlis dedi


KerasusKon

Sadece Mensch deseydik kabul eder miydi


Ig-Volky_38

Der in anlamı nedir?


FidanReso

Sizi aşkım sude_g


CenkLleci1986

Artikelleri unutmayın

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.