1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Er ist ein Kind."

"Er ist ein Kind."

Çeviri:O bir çocuk.

December 21, 2015

17 Yorum


gnsuergl

er zaten erkek anlamında değil mi?


Aysu652553

Ya evet ama er diyo o gibi o bir oğlan kızda olsaydı Sie ist ein Mädchen olurdu


Aye105508

Er artikeli ile başladığı için erkek çocuk olduğu anlatılıyor. Onun için o bir çocuk yeterli bir açıklama değildir.


nihan931227

Anladığım kadarıyla şöyle Du bist Ich bin Er ist ???


Leman844415

Oncelikle her kese merhaba neden hem "er ist ein kind" hem de "es ist ein kind" oluyor?


abilena_

Okuyorum okuyorum anlamıyor bu bu uygulama


sude_g

Burada kafama takılan bir şey var Kind'den önce ein gelmesinin sebebi nötr olması mı, yoksa başta er ist olduğu için eril kabul edilmesi mi?


caaricelik

nötr olduğu için ein.


Maria308273

bu bir çocuk neden olmasın ?


UsameAr

"Er" demek erkek cocuklari icin "O" anlamina geliyor "bu" degil


Aysu652553

Sie de kızlar için o anlamına geliyor


NebiGzvur

Arkadaşım ne saçma bir program. Yanlış olduğu halde defalarca yanlışı onaylanan istiyor.


NedaSuedaSahin

Ogrenmen icin tekrarlatiyo sen bi test cozerken bir soruyu 3 kere de yanlis yapsan dogru yapabilene kadar denersin değil mi? Onun gibi


fatmaaydog1

Ben o bir çocuk yazdım ama bana yanlış çıkarttı :(


Devrim965329

Sesli ifade ist ein kind diyor.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.