1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Er ist ein Kind."

"Er ist ein Kind."

Çeviri:O bir çocuk.

December 21, 2015

14 Yorum


Aye105508

Er artikeli ile başladığı için erkek çocuk olduğu anlatılıyor. Onun için o bir çocuk yeterli bir açıklama değildir.

February 3, 2017

UsameAr

Bence yeterli

April 12, 2018

gnsuergl

er zaten erkek anlamında değil mi?

June 8, 2017

Aysu652553

Ya evet ama er diyo o gibi o bir oğlan kızda olsaydı Sie ist ein Mädchen olurdu

December 15, 2018

nihan931227

Anladığım kadarıyla şöyle Du bist Ich bin Er ist ???

July 4, 2017

sude_g

Burada kafama takılan bir şey var Kind'den önce ein gelmesinin sebebi nötr olması mı, yoksa başta er ist olduğu için eril kabul edilmesi mi?

December 21, 2015

caaricelik

nötr olduğu için ein.

January 2, 2016

Leman844415

Oncelikle her kese merhaba neden hem "er ist ein kind" hem de "es ist ein kind" oluyor?

June 29, 2017

Maria308273

bu bir çocuk neden olmasın ?

September 4, 2017

UsameAr

"Er" demek erkek cocuklari icin "O" anlamina geliyor "bu" degil

April 12, 2018

Aysu652553

Sie de kızlar için o anlamına geliyor

December 15, 2018

fatmaaydog1

Ben o bir çocuk yazdım ama bana yanlış çıkarttı :(

September 3, 2019

VOLKAN990297

Yanlis okuyo

September 11, 2019

Devrim965329

Sesli ifade ist ein kind diyor.

November 23, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.