1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Er ist ein Kind."

"Er ist ein Kind."

Çeviri:O bir çocuk.

December 21, 2015

17 Yorum


gnsuergl

er zaten erkek anlamında değil mi?


Aysu652553

Ya evet ama er diyo o gibi o bir oğlan kızda olsaydı Sie ist ein Mädchen olurdu


YILDIZ97750

hayır erkeklerde kullanılır mann erkekdir


Rabia489

man ingilizcede erkekti


[aktif olmayan kullanıcı]

    Mann adam değil mi


    [aktif olmayan kullanıcı]

EMRHANTEKE

      Er ist: o 'eril' Sie ist : o 'dişil'


bukediniyekorktu

      Er "o" demek diye biliyorum


nihan931227

      Anladığım kadarıyla şöyle Du bist Ich bin Er ist ???


Leman844415

      Oncelikle her kese merhaba neden hem "er ist ein kind" hem de "es ist ein kind" oluyor?


Glsm916031

      Gerçekten yeni açtım ve sanki biliyomuşum gibi hepsi doğru "seviyorum seni Duolingo"


Aye105508

      Er artikeli ile başladığı için erkek çocuk olduğu anlatılıyor. Onun için o bir çocuk yeterli bir açıklama değildir.


abilena_

      Okuyorum okuyorum anlamıyor bu bu uygulama


Glnz_20

      Alman dili öğrenen türk kardeşlerime selam olsun


antikeuphrates

      Çocuk artikeli es iken neden er kullanıyoruz

      Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.