"Oğlan , kız"

Çeviri:Der Junge, das Mädchen

December 21, 2015

8 Yorum


MelliCain

Die Mädchen çoğul, das Mädchen ise tekildir.

November 1, 2018

sude_g

Emin olmak için soruyorum, oğlan çocuğu eril kabul edilirken kız çocuğu nötr mü kabul ediliyor?

December 21, 2015

mizinamo

"Mädchen" kelimesinde "-chen" eki var ("-cik", "küçük"); bu eki olan bütüm isimler nötr.

December 22, 2015

k.gokce

Biraz garip ama evet :)

December 21, 2015

BgmORK

Hayır Die çoğulda da kullanılıyor

June 18, 2019

ilke243729

Der,das olayini anlamadim

September 2, 2019

VsalHmidza

Der,das,die kafam almiyo

September 2, 2019

pelin129300

Çok tuhaf

January 27, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.