1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Oğlan , kız"

"Oğlan , kız"

Çeviri:Der Junge, das Mädchen

December 21, 2015

7 Yorum


MelliCain

Die Mädchen çoğul, das Mädchen ise tekildir.


sude_g

Emin olmak için soruyorum, oğlan çocuğu eril kabul edilirken kız çocuğu nötr mü kabul ediliyor?


mizinamo

"Mädchen" kelimesinde "-chen" eki var ("-cik", "küçük"); bu eki olan bütüm isimler nötr.


BgmORK

Hayır Die çoğulda da kullanılıyor


k.gokce

Biraz garip ama evet :)


ilke243729

Der,das olayini anlamadim


hamidzadeh766

Der,das,die kafam almiyo

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.