"Já o něm chci všechno zjistit."

Překlad:I want to find out all about him.

December 21, 2015

16 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


Marianhuff

Proc je tam to "out" ? Vubec nejsem schopnej to v ceske vete Chci o nem najit vsechno. vytusit co by to melo byt. Dekuji za vysvetleni.


DanielKupk3

"Find out" je frázove sloveso, znamená "zistiť", rovnako ako napríklad "look for" = "hľadať". Ak použijete vo vete len "find", znamená to "chcem o ňom nájsť všetko", ak "find out" = chcem o ňom zistiť všetko...


RomanKubic1

I want to know everything about him... Vyhodnoceno jako spatne


Johana84594

Nejen, že je v nápovědě "learn", které Duolingo nebere, ale je to tam jako překlad jediný. A je to první setkání s tímto slovem (zjistit) na Duolingu :-(


Pavla24380

Proč je v nápovědě learn, když to není správně?


Romana522164

I want to learn everything about him. Vyhodnotilo mi to jako správně, ale hlavní překlad je tak jiný, že se ptám, jestli ta moje věta není kostrbatá. A ještě jeden dotaz - jak se dostanu k odpovědím na dotazy? :)


TaNlGA

Přijde ti meil


Kasaleo

Prosím o vysvětlení, kdy použít All a kdy everything a proč nemůže být na konci věty.


ZdekaSchoo

https://www.tolearnenglish.com/exercises/exercise-english-2/exercise-english-4777.php ; https://books.google.com/ngrams/graph?content=all+about%2Ceverything+about&year_start=1800&year_end=2008&corpus=15&smoothing=3&share=&direct_url=t1%3B%2Call%20about%3B%2Cc0%3B.t1%3B%2Ceverything%20about%3B%2Cc0#t1%3B%2Call%20about%3B%2Cc0%3B.t1%3B%2Ceverything%20about%3B%2Cc0 ; pro frázi všechno o se používá víc all about, než everything about, kdyby tam nebylo o něm, ale jen chci zjistit všechno, použilo by se everything (i want to find out everything), ne all, all se nepoužívá samostatně, když říkáte co všechno, používá se all (all of them are happy, i have read all the books, i hate you all, all children have to go to school)


s9ifx

Taky se chci zeptat proč out


ZdekaSchoo

je to frázové sloveso, bez out, jenom find je najít, find out je zjistit, zjišťovat https://cs.bab.la/slovnik/anglicky-cesky/find-out


Markta674188

I want to learn all about him. Nepřijato. Smysl stejný.


PetrUlrich2

I want to try everything about him, proč ne, try zjistit


ZdekaSchoo

try neznamená zjistit, ale zkusit, pokusit se, snažit se https://slovnik.seznam.cz/preklad/anglicky_cesky/try


marie496891

Tvrdý oříšek, nedávalo to ze zadání smysl , s frázovým slovesem jsem se ještě nesetkala.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.