1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Я пишу на цьому письмовому с…

"Я пишу на цьому письмовому столі."

Переклад:I write on the desk.

December 21, 2015

4 коментарі


Scheva_44

А чому не можна застосувати "at"? Хоча в перекладі "на" зазначено "on, to, at".


Dyqv1

Я написала: "I write on this table". Мені не зарахували, пише що треба desk (


ArtemusG

Тому що table це порсто стіл, а desk це письмовий стіл.


vitalii.zaiets

чому перед desk не ставиться артикль а - a desk?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати