"I have an objective."

Переклад:У мене є мета.

2 роки тому

6 коментарів


Den_Helsing

Чому артикль an? Адже я маю на увазі конкретну ціль, а не щось інше.

2 роки тому

Nordry
Nordry

Ні, Ви вказуєте лише сам факт, що у Вас є мета. "The" мало б бути, якби далі в реченні йшло пояснення, у чому конкретно ця мета полягає ("У мене є мета ... (досягти того-то і того-то)").

2 роки тому

yuronchuk

а як сказати: Я маю об'єктив?

1 рік тому

crQA4

об'єктив це те чим фотографують

11 місяців тому

dCMQ3

"Я маю завдання" - також могло б бути

1 рік тому

Kostiantyn159649

Я не знаю чи правильно могло бути речення "Я маю обєкт."

1 місяць тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.