"I have an objective."

Переклад:У мене є мета.

December 21, 2015

8 коментарів
Це обговорення закрито.


Den_Helsing

Чому артикль an? Адже я маю на увазі конкретну ціль, а не щось інше.


Kaminari_Okami

Ні, Ви вказуєте лише сам факт, що у Вас є мета. "The" мало б бути, якби далі в реченні йшло пояснення, у чому конкретно ця мета полягає ("У мене є мета ... (досягти того-то і того-то)").


yuronchuk

а як сказати: Я маю об'єктив?


crQA4

об'єктив це те чим фотографують


[деактивований обліковий запис]

    Фотографують фотоапаратом...


dCMQ3

    "Я маю завдання" - також могло б бути


BevzykSOI

    Я не знаю чи правильно могло бути речення "Я маю обєкт."

    Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.