Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"I have an objective."

Переклад:У мене є мета.

2 роки тому

5 коментарів


Den_Helsing

Чому артикль an? Адже я маю на увазі конкретну ціль, а не щось інше.

2 роки тому

Nordry
Nordry

Ні, Ви вказуєте лише сам факт, що у Вас є мета. "The" мало б бути, якби далі в реченні йшло пояснення, у чому конкретно ця мета полягає ("У мене є мета ... (досягти того-то і того-то)").

2 роки тому

yuronchuk

а як сказати: Я маю об'єктив?

1 рік тому

crQA4

об'єктив це те чим фотографують

8 місяців тому

dCMQ3

"Я маю завдання" - також могло б бути

1 рік тому