"I have an objective."

Переклад:У мене є мета.

December 21, 2015

7 коментарів


Den_Helsing

Чому артикль an? Адже я маю на увазі конкретну ціль, а не щось інше.

December 21, 2015

Nordry

Ні, Ви вказуєте лише сам факт, що у Вас є мета. "The" мало б бути, якби далі в реченні йшло пояснення, у чому конкретно ця мета полягає ("У мене є мета ... (досягти того-то і того-то)").

July 14, 2016

yuronchuk

а як сказати: Я маю об'єктив?

November 28, 2016

crQA4

об'єктив це те чим фотографують

November 26, 2017

dCMQ3

"Я маю завдання" - також могло б бути

December 8, 2016

Kostiantyn159649

Я не знаю чи правильно могло бути речення "Я маю обєкт."

October 11, 2018

N8133

Ні

February 28, 2019
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.