"La tortuga haurà plorat perquè no cervesa."

Traducción:La tortuga habrá llorado porque no tiene cerveza.

December 22, 2015

9 comentarios


GanivetGar

May 23, 2018

truelefty

jajajajaja xD

December 22, 2015

Landertxu0

Diria que en aquest cas no es refereix al futur, no? Per tant hauria de ser "deu haver plorat".

December 23, 2015

Eskudella

s'ha de dir que la frase es una mica estranya però correcte ho és, xd fiquem alguna cosa abans: si a les 8 la tortuga no te cervesa, a les 8, "la tortuga haurà plorat perqué no té cervesa."

la veritat es que aquest temps verbal no es fa servir gaire, l'únic exemple que se m'acut ara mateix és amb el temps: El cel esta molt tapat, crec que a les 8 ja haurà plogut.

January 3, 2016

Oceanotti

Hi estic d'acord.

April 8, 2019

spideracster

Esas sí que son frases útiles para la vida. Jajaja

October 4, 2016

angus390025

¡que lástima!

April 2, 2019

FrancescPi6

Por dos veces he escrito lo mismo tal como me habéis corregido. Cómo soluciono eso?

May 25, 2019

CarlosSama417355

Tortuga alcoholica

June 27, 2019
Aprende catalán en solo 5 minutos diarios. Completamente gratis.