1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Ein Vogel frisst den Apfel."

"Ein Vogel frisst den Apfel."

Çeviri:Bir kuş elmayı yiyor.

December 22, 2015

11 Yorum


KbraSmer

Hayvanlar ve insanlar için farklı yemek fiili mi vardır?


Bigo660

Elma yer ile elmayı yer arasında ne fark var acaba?


Gezqin

Den apfel Elma-yı anlamına geliyor. Sade hali; Er isst apfel.( O elma yer.)


ozcelisenem

Sana katılıyorum bende senin gibi 6aprım ve bir camın gitti bazen mu uygulamayı anlayamıyorum


FatmaZehra226784

Benim tüm canlılarım gitti


Ugurblogu

Kusun elma yemesi ne alaka ya insanda bir mantık olur


Rewan820184

Bu sadece yemek fiili için mi geçerli acaba


afak51408

Vogel artikeri der. Burada neden ein Vogel denilmiş?


TanEr767552

Yazıklar olsun almanya böyle zor dile çok mu aradınız ulan yemek fiilini kullanın hayvanlarda manyakmısınız oğlum siz

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.