1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Kadınlar ekmek yiyorlar."

"Kadınlar ekmek yiyorlar."

Çeviri:Die Frauen essen Brot.

December 22, 2015

8 Yorum


MustafaFur834502

Niye esst degilde essen onu anlamadim


vlcnrtrk

Esst sadece siz dersek olur burda üçüncü çoğul kullanılmış


SelminElifKansz

"die frauen essen das brot" dedim


mizinamo

Bence o yanlış çünkü ekmek belirli değil ("ekmeği yiyorlar" değil); o yüzden "DAS" Brot uygun değil.


MuslumEsma

kadınlar cogul neden die kullanmak zorundayız ki


sanane60852

Die gelince ne oldu


HavinEda

Isst,essen arasindaki fark ne?


mizinamo

isst = yersin, yiyorsun, (o) yer, (o) yiyor

essen = yeriz, yiyoruz, yerler, yiyorlar, (onlar) yer, (onlar) yiyor, yemek

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.