"I need to achieve that objective."

Překlad:Potřebuji dosáhnout toho cíle.

December 22, 2015

5 komentářů

Řazení od nejlepšího příspěvku

ManiaKeyza

Nejde i "potřebuji toho cíle dosáhnout"?

December 22, 2015

Nemesis_NaR

Určitě jde. Připomenu tedy tlačítko "Ohlásit problém", viz https://www.duolingo.com/comment/7117296

December 22, 2015

Jitka709231

Myslím, že na jiném místě máte hlavní překlad " Musím dosáhnout toho cíle", tady to není uznáno ( jinak vím, že need je potřebuji a pouze v záporu to znamená nemusím), ale asi jsou i výjimky podle kontextu

May 17, 2016

nueby

Problém je v tom, že překlady netvoří sám od sebe nějaký počítač, ale dobrovolníci. Tady jsme měli českých verzí jen 8, a na větu nikdo rok nesáhl. Po mém zásahu je verzí 186. Určitě to ještě poroste.

May 21, 2016

libuska68

Potřebuji dosáhnout na ten cíl je totéž.

October 4, 2019
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.