Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"I need to achieve that objective."

Překlad:Potřebuji dosáhnout toho cíle.

před 2 roky

4 komentáře


ManiaKeyza

Nejde i "potřebuji toho cíle dosáhnout"?

před 2 roky

Nemesis_NaR

Určitě jde. Připomenu tedy tlačítko "Ohlásit problém", viz https://www.duolingo.com/comment/7117296

před 2 roky

Jitka709231
Jitka709231

Myslím, že na jiném místě máte hlavní překlad " Musím dosáhnout toho cíle", tady to není uznáno ( jinak vím, že need je potřebuji a pouze v záporu to znamená nemusím), ale asi jsou i výjimky podle kontextu

před 2 roky

nueby
nueby
Mod

Problém je v tom, že překlady netvoří sám od sebe nějaký počítač, ale dobrovolníci. Tady jsme měli českých verzí jen 8, a na větu nikdo rok nesáhl. Po mém zásahu je verzí 186. Určitě to ještě poroste.

před 2 roky