"Sen bir çocuksun."

Çeviri:Du bist ein Kind.

December 22, 2015

19 Yorum
Tartışma kilitli.


Toxenory

"Kind" telafuzu "kaynd" şeklinde değildir. Yazıldığı gibi okunur.


aye573250

Erkek sesi kimi kelimeleri ingilşzce gşbi telafuz ediyor. Kind kelimesini kaynd olarak telafuz ediyor


selahattin6634

Burda "du" kullanarak çocuğun kız olduğunu demek istior, neden "er " demedik?


zehra.aaa

Du kelimesi sen anlamına geliyor.


[aktif olmayan kullanıcı]

    Çocuk- çocuğu- çocuksun - çocuk demek. Wann sag ich was? Bitte Hilfe teşekkürler.


SteffiBookworm

    Hallo Ruth,
    Das Wort für "ein Kind/das Kind" ist çocuk. Bei den anderen Formen sind Suffixe mit unterschiedlicher Bedeutung angehängt.
    -u kann z.B. ein Possesivsuffix sein:
    Onun çoguğu - sein Kind
    -sun ist die Kopula, die dem Verb sein entspricht wobei -sun die 2. Person Singular ist.
    Sen bir çocuksun - Du bist ein Kind.

    Leider gibt es auf Duolingo boch keinen Türkischkurs für Deutsche und auch noch keine Grammatikerläuterungen dafür auf Deutsch.
    Hoffentlich hilft Dir diese Seite weiter:
    http://www.easy-turkish.com
    Es gibt dort gut verständliche Erklärungen und auch Übungen.

    Ebenfalls ohne Grammatik aber mit mp3-Hördateien zum Download ist dieser Kurs:
    https://www.goethe-verlag.com/book2/DE/DETR/DETR003.HTM

    Und bei Duolingo gibt es noch den Türkischkurs von Englisch aus, mit dem habe ich angefangen =)

    Falls Du noch Fragen hast, schreib mir hier einfach.

    Viele Grüße,
    Steffi


Asyadl

    bist ne demek?


Hilalcruie

    Tam anlamı yok sanırım ama İngilizce'de nasıl "I am" varsa Almanca'da da "Du bist" var işte


mariya593930

    Bist yani hepiniz inglizce are


MikataCast

    Bist ve ist in farkı ne?


Hilalcruie

    Bist "du" için, ist "er/sie/es" için kullanır


    [aktif olmayan kullanıcı]

      Report soru


AslihanSoy

      Bist neden orada kullanılıyor?


Rabiayy

      "du ein bist kind" neden olmadı sizce arkadaşlar?


Ramazan207

      Yaw bu Almanca öğrenmek ne kafa karıştırıcı bir iş be


laydaCokun2

      Yazım yanlışı yaptım

      Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.