Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Eat fish whenever you want."

Çeviri:Ne zaman istersen balık ye.

2 yıl önce

19 Yorum


cefer-zahid94

arkadaşlar yardımcı olursanız sevinirim. bazen bu gibi cümlelerde when bazen ise whenever kullanılıyor. Ne zaman hangisinin kullanıldığını birisi açıklarsa sevinirim 27.01.2017

1 yıl önce

zeynepergene

whenever çok kullanılan bir kelime değil 'ne zaman istersen balık ye' ne zaman gibi bir şey oluyor bu... ingilizce kursunun kurucuları yardımcı olur heralde sana zaten

1 yıl önce

Onur16021

ye yerine yersin dedik yanlış dıyo

1 yıl önce

ilhanavci

Yersin geniş zaman ifadesi. Bu cümle emir cümlesi .

4 ay önce

ishakkarakoc02

Ben hiç anlamadım bu cümleyi açıklarmısınız

2 yıl önce

zeynepergene

ne zaman istersen o zaman balik ye diyor kolay ama tek kelime bile her seyi degistirebiliyor

2 yıl önce

UtkuGokalp

balığı nezaman istersen ye dedim kabul etmiyor ?????

2 yıl önce

SercenkGob

Eat the fish olmasi gerekir oyle olmasi icin

2 yıl önce

muzaffer_10

Birde çevirisini koyarmısın

2 yıl önce

hasan179218

Merhaba

2 yıl önce

muratglboy

istediğiniz zaman balık yersiniz dedim kabul etmedi

1 yıl önce

HseyinKEMA1

Ne zaman istersen balık ye

1 yıl önce

Duolingo9986

'Ne zaman istersen o zaman', 'her ne zaman istersen' gibi ifadeler de kabul edilmeli

9 ay önce

MustafaTan749015

evet bencede öyle

8 ay önce

alper227717

Ne zaman istiyorsan balık ye demiştim kabul etmedi

2 ay önce

Erdem.Bulut

Yahu when ne zaman değil mi? Whenever ne alaka?

1 ay önce

10_ur

Neden başa özne olan "you" yerine "eat" fiili gelmiş lütfen yardımcı olur musunuz? Bu cümlede kafa karıştırıcı bir şeyler var.

1 hafta önce

SaidaDjepb

When ever ayrı yazılması gerekmiyor mu

2 yıl önce

Veli646041

böyle sitenin anasını sikeyim.

1 yıl önce