1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "The teacher reads us a book."

"The teacher reads us a book."

Переклад:Цей учитель читає нам книгу.

December 22, 2015

3 коментарі


alfdiana

Чому не може бути у жіночому роді?


Fb8U1

Трохи про граматику англійського речення. A book - прямий додаток (Кого? Що?). Us - непрямий додаток (Кому? Чому?). Непрямий завжди стоїть перед прямим. Можна замість непрямого поставити прийменниковий - to us. Але пам'ятаймо, що прийменниковий завжди стоїть після прямого додатка. Тобто, The teacher reads a book to us.

Докладніше про додатки:

https://opentalk.org.ua/langstory/dodatok-u-rechenni-the-object

https://opentalk.org.ua/langstory/pryamii-dodatok-the-direct-object

https://opentalk.org.ua/langstory/nepryamii-dodatok-the-indirect-object

https://opentalk.org.ua/langstory/priimennikovii-dodatok


shkrjab

Я відчуваю, що має бути "for us" чи "to us". Ну, чи щось тому подібне... Мені, особисто, не звучить

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.