"Sie sind Männer."

Çeviri:Onlar erkek.

December 22, 2015

24 Yorum


hardnrocker

Onlar adamdırlar, olmaz mı, rapor ettim ama?

December 22, 2015

Tiorida

siz adamsınız olmaz mı

January 1, 2016

Turker90

Sie siz değil. "Sie sind" "onlar" demek resmiyette. "sie sind" "onlar", "sie ist" "o (dişil)" demekmiş.

February 4, 2016

Tahaozr

Bu almanca çok garip "tsch"="ç" oluyo

November 18, 2016

PamiriaSumiZen

bence çok basit ve okunuşlarıda çok basit

November 28, 2016

Bernaa364762

tamam sen cok zekisin

July 20, 2017

CanerGuler

büyük Sie kullanmıs ama cogul var burda onlar erkek degil onlar erkekler türkcede bu sekilde terim var

July 29, 2016

melodi572

o deyince neden olmuyor :/

November 21, 2016

Aleyna838572

Bunu yanlış yaptığıma inanamıyorum;(

March 4, 2017

Turkbeyimizzz

Almanca da R harfi okunmuyor mu

March 7, 2017

HaticeMery9

Ğ olarak okunuyo

September 8, 2017

naz1231

Konusmasi cok zor

April 26, 2017

kinte_kunta

"Sie sind Männer" yanlis, "Es sind Männer" dogru

May 3, 2017

ecrin926152

ya ilk önce insan diyo sonra adam diyor

July 13, 2017

EmreAkhanl1

Onlar erkek dedim cevapta onlar erkekti ama yanlış algıladı

July 26, 2017

yunusemreguven

Bendede

August 10, 2017

yusufbesiktas

yanlış taptım

July 26, 2017

yunusemreguven

Akkusativ ne anlayan var mı ???

August 10, 2017

_Gulsum_

Hayir aslinda hata yok.Cunku normalde ''Mann'' almanca erkek demekdir.O yüzden hata yok.Ben oyle yazdim hata cikmadi))))

November 6, 2017

Gnel508474

ben anlamadım

December 7, 2017

aybuke210428

Adam secenegi yok

June 21, 2018

Serdar309409

Ben Männer da çoğul olaraka düşündüm, yanılmışım ama cevap doğruydu..

July 10, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.