"Sie sind Männer."

Çeviri:Onlar erkek.

December 22, 2015

44 Yorum
Tartışma kilitli.


Tiorida

siz adamsınız olmaz mı


Turker90

Sie siz değil. "Sie sind" "onlar" demek resmiyette. "sie sind" "onlar", "sie ist" "o (dişil)" demekmiş.


Tahaozr

Bu almanca çok garip "tsch"="ç" oluyo


kenan706046

İngilizce nin bir kaydırılmışı


Slanur852093

İngilizceyle almanca zaten köken olarak vikinglerden gelmektedir


PamiriaSumiZen

bence çok basit ve okunuşlarıda çok basit


Bernaa364762

tamam sen cok zekisin


hardnrocker

Onlar adamdırlar, olmaz mı, rapor ettim ama?


Turkbeyimizzz

Almanca da R harfi okunmuyor mu


Fatih948633

cümlenin sonunda "er" varsa "a" olarak okunuyor


CanerGuler

büyük Sie kullanmıs ama cogul var burda onlar erkek degil onlar erkekler türkcede bu sekilde terim var


Aleyna838572

Bunu yanlış yaptığıma inanamıyorum;(


naz1231

Konusmasi cok zor


Miss_Ravenclaw76

ya ilk önce insan diyo sonra adam diyor


EmreAkhanl1

Onlar erkek dedim cevapta onlar erkekti ama yanlış algıladı


yunusemreguven

Akkusativ ne anlayan var mı ???


aybuke210428

Adam secenegi yok


VelionaVollerei

Manner duyunca direk ahlak diye atlicaktim almanca oldugunu hatirladim


chaelin376753

Siz adamın dibisiniz dkfskfldfö


chaelin376753

Siz adamın dibisiniz slfksşsk


lehrerXD

A2 almancasi olan var mi


lehrerXD

A2 almancasi olan var mi


oben794905

Onlar erkekler olmasi gerekmez miydi


Muhammed665075

Sie tam olarak ne anlama geliyor


egemenncblk

Yarım saatir sir erkeksiniz biz erkeğiz onlar erkek biz kadın siz kadın başka bir şey yapmak istiyorum artık :(


egeninincisi35

Okuduğumda saymadı ve mikrofonu kapattı


ece1372648291637

Sie (dişi O demek) ile nasıl männer kullanılıyor?


Yusuf399030

Sie kızlar için kullanılmıyor muydu

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.