1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "It speaks by itself."

"It speaks by itself."

Μετάφραση:Αυτό μιλάει μόνο του.

December 22, 2015

8 σχόλια


dina486013

It speaks by itself = Αυτό μιλάει απο μόνο του


Taniathasta

Η διευκρίνηση δεκτή και κατανοητή. Ευχαριστώ.


Taniathasta

Αυτό μιλάει με τον εαυτό του. Μιλώ με τον εαυτό μου είναι έκφραση συχνή σε μας τους Θεσσαλονικείς.


D_..

Η έφραση "by itself" δε σημαίνει "με τον εαυτό του", σημαίνει "από μόνο του".


htkm10

Αυτο μιλαει με τον εαυτο του.Γιατι ειναι λαθος.


spyrosmazarakis

Ελα ντε γιατι ; Κι εγω αυτο λεω αλλα ...


D_..

Η απάντηση έχει δωθεί εδώ και 3 χρόνια. :)


Nikos140615

It speaks to itself = αυτό μιλάει στον εαυτό του

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.