"Itspeaksbyitself."

Μετάφραση:Αυτό μιλάει μόνο του.

πριν από 3 χρόνια

7 σχόλια


dina486013

It speaks by itself = Αυτό μιλάει απο μόνο του

πριν από 2 χρόνια

Taniathasta
Taniathasta

Αυτό μιλάει με τον εαυτό του. Μιλώ με τον εαυτό μου είναι έκφραση συχνή σε μας τους Θεσσαλονικείς.

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Η έφραση "by itself" δε σημαίνει "με τον εαυτό του", σημαίνει "από μόνο του".

πριν από 2 χρόνια

Taniathasta
Taniathasta

Η διευκρίνηση δεκτή και κατανοητή. Ευχαριστώ.

πριν από 2 χρόνια

Nikos140615

It speaks to itself = αυτό μιλάει στον εαυτό του

πριν από 2 χρόνια

vanja2009

Γιατί μου βγάζει λάθος την πρόταση :"Μιλάει με τον εαυτό του"

πριν από 5 μήνες

htkm10

Αυτο μιλαει με τον εαυτο του.Γιατι ειναι λαθος.

πριν από 4 μήνες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.