Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Erkek"

Çeviri:Mann

2 yıl önce

5 Yorum


fatih472240

Der die das , cogunlukla ezber geriktirir bazilari belli kurala göre gelir ilerde die de der olarak kullanilacak

2 yıl önce

idil1231

Ben almanca cok iyi biliyorum ben türküm ama simdi almanyadayim "Mann" noramlda adam demek ve "junge" erkek yani bu yanis

2 yıl önce

jack319969

almancan iyiymiste turkcen biraz zayifmis :)

2 ay önce

ohammedo

der nerede kullanılıyor

2 yıl önce

Turker90

Belirli erilde kullanılıyor.

2 yıl önce