"Erkek"

Çeviri:Mann

December 23, 2015

6 Yorum


idil1231

Ben almanca cok iyi biliyorum ben türküm ama simdi almanyadayim "Mann" noramlda adam demek ve "junge" erkek yani bu yanis


jack319969

almancan iyiymiste turkcen biraz zayifmis :)


Fatih948633

junge erkek çocuk ve oğlan anlamlarına gelir küçük erkeklere denir. Fakat Mann Adam ve erkek anlamına geliyor genel kapsamda erkek kelimesini sorduğu için Mann kelimesini söylemeliyiz


fatih472240

Der die das , cogunlukla ezber geriktirir bazilari belli kurala göre gelir ilerde die de der olarak kullanilacak


esma358194

Hehehehehheehhehehehehe

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.