"Erkek"

Çeviri:Mann

2 yıl önce

7 Yorum


fatih472240

Der die das , cogunlukla ezber geriktirir bazilari belli kurala göre gelir ilerde die de der olarak kullanilacak

2 yıl önce

idil1231

Ben almanca cok iyi biliyorum ben türküm ama simdi almanyadayim "Mann" noramlda adam demek ve "junge" erkek yani bu yanis

2 yıl önce

jack319969

almancan iyiymiste turkcen biraz zayifmis :)

4 ay önce

hande537318

, €*×@##(

1 hafta önce

hande537318

X v

1 hafta önce

ohammedo

der nerede kullanılıyor

2 yıl önce

Turker90

Belirli erilde kullanılıyor.

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.