"Ich habe viele Bücher."

Çeviri:Benim çok kitabım var.

December 23, 2015

9 Yorum

Konu önem sırasına göre

SevimKanar

Viele Bücher > çok kitablar >> çok kitablarim var

February 5, 2017

NOIYESWE

Viele birçok demek sanırım

July 30, 2017

ysnbsgl

(Kitaplar)

December 10, 2017

ArknTrkSygl

Burada meine bücher demiyor. Yani kitabım anlamına gelen birşey yok. Daha önceli duolingo alıştırmalarına göre bu cümle 'bende çok kitap var' şeklinde çevrilmeliydi diye düşünüyorum.

January 1, 2019

naziis789

(Ich habe ) diyor orada yani Benim çok kitaplarım var . Olmalıydı.

August 13, 2017

Junghami

Türkçe'de benim çok kitaplarım var değil de, benim cok kitabım var şeklinde kullanıldığından sanırım.

September 27, 2017

bkaniyolu

"Baya kitabım var" derken biz de türkçede çoğul yapmıyoruz ama anlamı çoğul

October 14, 2018

eneserdu

Çok kitaba sahibim ile çok kitabım var arasında fark yok. Doğru kabul ediyor olmalıydı

October 16, 2018

berna67339

Arkadaş ses kayıtçısı algılamıyor. Doğru söylüyom," En iyisi şimdi bunu atlayalım" diyo. Yani ses kayıtçısının olması çok saçma

May 16, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.