"Theychangetheamountofoil."

Překlad:Oni mění množství oleje.

před 2 roky

9 komentářů


karoh3

Pokud se zde někdo z překladů učí češtinu, tak já by řekl 'mění náplň oleje', určitě ne mění množství oleje. Množství lze zvyšovat nebo snižovat - ale ne měnit.

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Proc by neslo menit? Napsala jsem kamaradce recept na buchtu a spatne uvedla mnozstvi oleje. Tak jsem recept zmenila a poslala ji ho znovu. Zmenila jsem tam mnozstvi oleje....

před 2 roky

relativnej

Přeložila jsem jako "oni mění to množství oleje" a mělo by to podle mě být uznané jako správná odpověď,protože člen the znamená ukazovací zájmeno to

před 1 rokem

Avtokrat
Avtokrat

Co je špatně na překladu Oni mění to množství oleje?

před 1 rokem

Nemesis_NaR

Tak jako uznat by se to asi mělo. Ale vemte na vědomí, že členy se většinou nepřekládají. Tady v kurzu relativně často "napovídáme", kde je určitý člen pomocí českého ukazovacího zájmena, ale obecně spíš platí, že se členy nepřekládají.

před 1 rokem

TomFridric2

Oni zmněnili množstvo oleje. -preco mi to neuznalo ako spravnu odpoved??

před 1 rokem

nueby
nueby
Mod

Máte tam několik překlepů, ale hlavně "změnili" by bylo "changed", ne "change".

před 1 rokem

AlmaMestlo

Bohužel některé věty nejsou vůbec slyšet, proto je nemohu překládat.Slyším pouze ticho!!!

před 6 měsíci

tomasfiala
tomasfiala

Nahlásil jsem chybějící překlad, neuznalo to spolu s "to": "Oni mění to množství oleje"

před 2 měsíci
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.