1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Ich laufe."

"Ich laufe."

Çeviri:Ben koşuyorum.

December 23, 2015

9 Yorum


ahmetefe1903

Sanırım ikisini de kabul ediyor.


TheAltavista

'Ben yürüyorum' da geçerli bir cevap..


mizinamo

"laufen" ilginç bir fiil.

Kuzey Almanya'da daha "koşmak" anlamına geliyor, güney Almanya'da daha "yürümek" olur.


hardnrocker

Doğu Almanya, Batı Almanyadan kalma iki ayrı kelime mi acaba?


ysnbsgl

Ben yürüyorum olması lazım. Ich renne; ben koşuyorum demek değil mi dir?


mizinamo
  • yürümek: gehen, laufen
  • koşmak: laufen, rennen

laufen ilginç bir fiil....


humetin

1.laufen

Ich laufe nach Hause/durch den Wald/...

2.etwas läuft

2.1.Der Motor läuft.

2.2.Das Wasser läuft durch den Kaffeefilter.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.