1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "What is the meaning of your …

"What is the meaning of your name?"

Переклад:Що значить ваше ім'я?

December 23, 2015

11 коментарів


Samatotropin

Чому неправильно яке значення твого ім'я, я навіть вважаю це правильніше ніж твого імені


Fb8U1

Словник не поділяє Вашої думки. Називний - ім'я, Родовий - імені.


Selfish1998

Зато прийняло "яке значення вашого імені"


KbPk17

А чому неправильно: що значить ваше ім'я?


Dench1k98

То чуство коли не поклав апостроф


Q0s92

Чому не приймає "яке значення твого імені"?)


Inna531269

Може не в тему. Але мені набридло дивитися російську рекламу. Таке враження, що таргетування на Україну тільки звідти...


mac83car

Шановні адміністратори! Ваша запропонована правильна відповідь "Що значить ваше ім'я?" не сприймається системою. Виправте "значить" на "означає".


Tet157065

Шановна адміністраціє! ви то вимагаєте суто дослівного перекладу, то сталих формулювань. неможливо не получити червону реакцію! ((


Fb8U1

Ви не вказали своєї відповіді. Дослівний переклад: Яке значення Вашого (твого) імені? приймається.


WFdk13

Що означає ваше ім'я?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.