"Wir sind Frauen."

Çeviri:Biz kadınız.

December 23, 2015

16 Yorum


xxhellsingxx

Er = ist sie = ist Es = ist Du = bist Ich = bin Wir = sind Ihr = seid Sie = sind ( Tanımadığınız birine " Siz " hitabı dır) bunları ezberlemekte fayda var

January 25, 2016

redevils1925

Neden sind oluyor

January 23, 2016

Selcen_Ozturk

fiilin çekimi öyle :) çoğu konunun altında anlatım var, mesela temeller 1'de bu fiil çekimi anlatılmış

January 23, 2016

redevils1925

teşekkür ederim :D

January 23, 2016

Aliimrandmn

Sind Olmak demek

May 1, 2017

Davut.Yasin

''Biz kadınlarız'' dedim olmadı. Frauen çoğul diye öyle yapmıştım. Benim dediğim de doğru mu? Ona göre raporlayayım.

February 13, 2017

Eluvian_

"Biz kadinlariz." cumlesi bende daha cok "Wir sind die Frauen."i uyandiriyor. Almanca cumledeki cogul bir kelime olsa da Turkce ile Almanca ayni dil degil bu yuzden birebir ceviri yapilmaz cogu zaman

February 13, 2017

humetin

KATKI: Çeviri / Uyarlama... Her zaman kelimesi kelimesine çeviri yapılamaz, böyle durumlarda "uyarlama" yapılır. Türkçede "biz kadınlarız" denmez; biz kadınız denir. Kolay gelsin arkadaşlar.

April 24, 2018

Osman992432

Biz kadınlarız yazdım , Bi kadınız olarak çevirdi yanlış saydı

March 3, 2018

meltem52190

"Biz kadınlarız." Kabul edilmeli

March 30, 2018

humetin

Biz kadınlar.... / Biz kadınız...

August 9, 2018

suakyoll

Anlatimlar nerede ben bulamiyorum

February 4, 2019

OzlemGulse

Wir sind Frauen dogru yazdim. kabul etmiyor???

April 20, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.