"Czytamy tę gazetę."

Tłumaczenie:We read the newspaper.

3 lata temu

14 komentarzy


Marianna850588

nie zaliczone choć poprawnie

1 rok temu

Emwue

Ale co niezaliczone? My nie widzimy twoich odpowiedzi, więc jeśli chcesz zapytać o jakąś swoją odpowiedź, przekopiuj ją do postu przed wysłaniem – inaczej nie możemy ci pomóc, bo nie wiemy co wpisałaś…

1 rok temu

Agnieszka958442

Czemu " we read this newspaper " jest błędną odpowiedzią. Przecież this oznacza to...

1 rok temu

Franciszek541858

Kurwa nie zalicza zadnej odpowiedzi

1 rok temu

KacperBerd

Nie zalicza mi żadnej odpowiedzi ;-;

1 rok temu

Zuzanna648530

Ja napisałam poprawnie a nie zaliczyło.

1 rok temu

Magdalena184759
5 miesięcy temu

Magdalena184759

Jeee

5 miesięcy temu

EjdrianWu

Mi zaliczylo, powinno byc we read this newspaper

2 lata temu

AnnaEwaZuk

We read this newepaper

1 rok temu

Oliwcia728618

Ja tego nie rozumiem, dlaczego? Pomocy!!!

3 lata temu

JULEK910

Czytamy gazetę

3 lata temu

AmanciaMomioPL

Nie rozumiem po co w angielskim jest ,,The''

1 rok temu

Emwue

Ponieważ tłumaczysz „tę gazetę” – zaimek wskazujący możesz przetłumaczyć albo na zaimek wskazujący('this' lub 'that') albo właśnie na przedimek określony 'the'.

1 rok temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.