"Yes, we go."

Tłumaczenie:Tak, chodzimy.

2 lata temu

13 komentarzy


majkababi

Napisałam chodzimy poprawiono-idziemy;napislam idziemy poprawiono chodzimy-okreslcie sie wreszcie :)

7 miesięcy temu

kama472964

Dlaczego nie może być : " tak chodzimy" ?

2 lata temu

nitzaplays
nitzaplays

We go - idziemy My chodzimy - we walk

Chodzić a iść to 2 różne czasowniki.

2 lata temu

bestan11

Nie w jezyku polskim.

8 miesięcy temu

kama472964

Bo jesteś głópia

2 lata temu

Wiktoria753234

A tak się nie pisze. Ortografia się kłania!

6 miesięcy temu

Turankop

????

2 lata temu

Sylwia1446

Skąd mam wiedzieć, czy chodzi o chodzić czy przychodzić lub odchodzić?

6 miesięcy temu

Sylwia1446

Jeszcze dodam ze przy komentarzach pisze TAK CHODZIMY a w ćwiczeniach przyjmuje tylko TAK MY ODCHODZIMY

6 miesięcy temu

Sebastian591000

Tak, jedziemy .....czy taka odpowiedź jest dobra?

3 tygodnie temu

Sebastian591000

Yes, we walk ,tak chodzimy lub tak spacerujemy ,czy dobrze myślę?

3 tygodnie temu

Mirek50322

We go znaczy idziemy,a nie chodzimy!

2 tygodnie temu

PaweBogusz1

Błąd w programie!

2 tygodnie temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.