"Spaní je důležité."

Překlad:Sleeping is important.

December 24, 2015

11 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


bazalka1

proč ne člen?


SoptikHa2

Bere Duolingo v úvahu čas? Tahle věta se mi ukázala 10 minut po půlnoci :-)


rondipobox

"Essential" would be appropriate as well.


Voyta
Mod

"Essential" is a stronger word than "important", in Czech we would say "nezbytné". The fact that sleeping really is essential does not mean you are allowed to change the meaning of the original sentence.


David565649

je velka chyba, ze jsem dal clen (the) pred sleeping? Jinak vse spravne, zadny preklep.


Nnyky

Proč? Taky mi to není jasné.


VladiTth
  1. Spánek - nie je počítateľné (teda vypadávajú neručité členy)
  2. Spánek - je abstraktné a nekonkrétne slovo, takže vypadáva určitý člen)

R.V.0

Mně to vzalo s the.


VladiTth

Sleeping is necessary?


JanLyko

"Necessary" je nutné nebo nezbytné, ne důležité.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.