1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Це її стілець."

"Це її стілець."

Переклад:It is her chair.

December 24, 2015

10 коментарів


AlinaLaraN

The is her chair не дорівнює This is her chair-? Першу відповідь назвало неправильною, а другу правильною, хоч у попередніх завданнях завше наголошується, що the=this


greg.mort

The is her chair - граматично неправильна конструція. Можна сказати "The chair is hers".

Артиклі the та a/an вживаються тільки перед іменниками.


AlinaLaraN

Дякую. Намагатимусь пошвидше запам'ятати останнє речення


Mukola887508

А також перед прикметником, якщо він стоїть перед іменником.


Maestro124244

Чому is звучить як айс


Mukola887508

А чому мені тоді правильну відповідь пише It is her chair якщо вам The is her chair


6vIh2

А чому тут не пишеться артикль?


ZVV20

А чому вас не влаштувала така відповідь:the chair is her.??


greg.mort

The chair is hers повинно прийматись.


ZVV20

It is her chair не однаково з the chair is her ?поясніть ,будь ласка ,різницю і в чому тут помилка.дякую.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.