1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "I did not follow the woman."

"I did not follow the woman."

Переклад:Я не слідував за цією жінкою.

December 24, 2015

13 коментарів


sanioktorgovisa

я не слідкував за цією жінкою чомусь прийняло я думаю, що не повинно було, тому що слідкував і слідував це різні речі


Yulia_Kovalova

На слух дуже чітко чути "do" замість "did" - мені одній так чується?)


piguy3

I agree completely; it is most unfortunate and confusing for those learning (native English speaker).


HeyMarlana

The audio is still incorrect. Jan 1, 2020. Still hearing: "I do not follow the woman." The text is clearly asking for past-tense, while the audio gives present-tense.


roma_34

переслідувала теж має бути вірно, враховуючи що диктор - жінка!


PetroMatsu

Не розумію... Чому "не пішов" помилка, а "не йшов" правильно, коли в іншій вправі в минулому часі "виступали" дало помилку, а "виступили" - вірно(They performed together).


fandm77

Я не слідкував за цією жінкою - має бути прийнято. Хіба ні? Див. https://translate.google.ru/#en/uk/follow


OleksandrMa

Я не переслідую жінку--- не правильно?!


OleksandrMa

мені соромно, я не правий. полінувався прочитати граматику перед початком уроку


Drliadyk

я не пішов за жінкою ??


ValeraHilyuta

я написав "я не слідував за цією жінкою" і мені написало що це помилка. чому ?


Maksym300222

По-українськи - не слідувати, а прямувати


EngMly

Я не прямував за жінкою. Чому не правильно?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати