1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "I did not follow the woman."

"I did not follow the woman."

Переклад:Я не слідував за цією жінкою.

December 24, 2015

15 коментарів


sanioktorgovisa

я не слідкував за цією жінкою чомусь прийняло я думаю, що не повинно було, тому що слідкував і слідував це різні речі


Yulia_Kovalova

На слух дуже чітко чути "do" замість "did" - мені одній так чується?)


piguy3

I agree completely; it is most unfortunate and confusing for those learning (native English speaker).


HeyMarlana

The audio is still incorrect. Jan 1, 2020. Still hearing: "I do not follow the woman." The text is clearly asking for past-tense, while the audio gives present-tense.


piguy3

Seems to be fixed now, at least on this page. Can't remember if the voice I'm hearing here was the one that pronounced it incorrectly, however.


PetroMatsu

Не розумію... Чому "не пішов" помилка, а "не йшов" правильно, коли в іншій вправі в минулому часі "виступали" дало помилку, а "виступили" - вірно(They performed together).


roma_34

переслідувала теж має бути вірно, враховуючи що диктор - жінка!


Drliadyk

я не пішов за жінкою ??


fandm77

Я не слідкував за цією жінкою - має бути прийнято. Хіба ні? Див. https://translate.google.ru/#en/uk/follow


ValeraHilyuta

я написав "я не слідував за цією жінкою" і мені написало що це помилка. чому ?


Natalia798125

краще «йшов слідом», бо «слідував» - це калька з російської


OleksandrP481599

Чи може ця фраза означати - "Я не наслідував цю жінку", тобто "Я не був її (цієї жінки) послідовником"?


EngMly

Я не прямував за жінкою. Чому не правильно?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.