1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "У цій кімнаті є інтернет?"

"У цій кімнаті є інтернет?"

Переклад:Is there Internet in the room?

December 24, 2015

6 коментарів


Kavalerka

Можливо хтось пояснить, чому в одних вправах потрібно вживати артикль the перед internet, а в даному випадку ні? Бо замість системного підходу до вивчення мови, граюсь в угадайку..


Fb8U1

Читав, що з часу виникнення інтернету артикль то ставили, то не ставили. Із-за цього, мабуть, і існує певна невизначеність.


Dmy_S

Тут таке діло: прямо в цьому уроці, буквально кількома вправами раніше система категорично не приймає "I am on Internet", пише, що це помилка - обов'язково треба втулити артикль "the". І тут же здрасьтє серед ночі "Is there Internet in the room?" Ну, я вже не знаю... ОДИН урок! ( Розумію, що люди, які по сто разів пройшли всі ці завдання, просто усміхаються у вуса, виправляють на "як ви хочете" і спокійно йдуть далі. Але ж неофіти впадають у ступор, бо не розуміють, що це за дивна загогуліна, панімаш (с), що це за правило вживання артиклів наоборот й інші "подвійні стандарти англійської граматики", і де про таке взагалі можна почитати?


Nat.Hrom

"Is the Internet in this room" - чому неправильно?


Fb8U1

Коли англомовні хочуть повідомити, що Десь є (існує) Щось, то вони вживають зворот there is. У цій кімнаті є інтернет - There is the Internet in the room. У питальному реченні: Is there the Internet in the room?


Dmy_S

По-моєму, значно простіше і коротше написати "does the room have internet".

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.