"Jaké to má vlastnosti?"

Překlad:What properties does it have?

před 2 roky

12 komentářů


RadmilaAng

Proč ne features?

před 2 roky

ikanti
ikanti

what does it have the properties proč ne toto?

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Mate cesky slovosled. Takhle by to mozna slo, kdyby se tam vrazila predlozka "What does it have for properties", ale i tak je to divne.

před 2 roky

Renaata4

Proc "does" kdyz "properties" je mnozne cislo?

před 9 měsíci

Zdenek59

Protože podmětem je it.

před 5 měsíci

MeriWulfs
MeriWulfs

What has it properties? Jaké to má vlastnosti? Asi jsem úplně blbej, ale proč tohle nemůže být?

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Anglictina ma pevny slovosled. Mnohem pevnejsi nez cestina. V otazkach je vetsinou treba pouzit pomocne sloveso "do", podmet musi byt na urcitem miste, sloveso, atd. Tu vasi vetu by rodily mluvci asi vubec nepochopil.

před 2 roky

ttpetr

proč nemůže být: What are the properties of it.

před 2 roky

nueby
nueby
Mod

Lepší by bylo ...its properties, ale obojí odpovídá větě Jaké jsou jeho vlastnosti?

před 2 roky

LPSkokr

Když to udělám jednou špatně (What it has properties) řekne mi že správná odpověď je "What are its has properties" Napíši to a zase mi to řekne že je to špatně. Není to divné?

před 1 rokem

LPSkokr

Když to teď nepíši jak mi to ukázalo předtím, řekne to že je správně "What are its has properties"

před 1 rokem

Xsim08

Prohodil jsem does a it a neuznalo mi to

před 10 měsíci
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.