1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Jaké to má vlastnosti?"

"Jaké to má vlastnosti?"

Překlad:What properties does it have?

December 25, 2015

21 komentářů


ikanti

what does it have the properties proč ne toto?


Renaata4

Proc "does" kdyz "properties" je mnozne cislo?


Zdenek59

Protože podmětem je it.


zgsmo

Ptame se na 'it', jake vlastnosti má to 'it', třebas kolo...


Jana137171

Jako mozny preklad to nabizi " what kind of" ale neuznalo mi to


[deaktivovaný uživatel]

    proč nemůže být: What are the properties of it.


Cholitto

    What kind of properties does it have? Proč to nejde použít? Děkuji!


ZdekaSchoo

    To by bylo jaký druh vlastností to má? A vy se máte zeptat jen jaké vlastnosti takže what properties.


MeriWulfs

    What has it properties? Jaké to má vlastnosti? Asi jsem úplně blbej, ale proč tohle nemůže být?


kacenka9

    Anglictina ma pevny slovosled. Mnohem pevnejsi nez cestina. V otazkach je vetsinou treba pouzit pomocne sloveso "do", podmet musi byt na urcitem miste, sloveso, atd. Tu vasi vetu by rodily mluvci asi vubec nepochopil.


IComewiththeRain

    Může mi někdo vysvětlit, jak je v téhle větě složený slovosled? Podle čeho se mám řídit?


ZdekaSchoo

    what properties=jaké vlastnosti does it have?=to má? podmět je to, něco it, může to být auto, stůl nebo kniha


ruth224612

    Muze byt " what about its properties?


Ingrid370222

    Preco nemozem pouzit How? Preco musim pouzit What? Tu tapam, nepoznam pravidlo, podla ktoreho to rozoznat. Viete niekto poradit? Dakujem. Ina


ZdekaSchoo

    How=jak what=jaký, co


Simonka567496

    Nevedela jse ze propeties jsou vlastnosti, myslela jsem ze nemovitosti


katerinase517908

    Proč použijeme have a ne has, když se to váže k it?


ZdekaSchoo

    protože je to otázka a je tam does


Zdenek777

    Proč ne: What properties has it?

    Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.