Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Jaké to má vlastnosti?"

Překlad:What properties does it have?

před 2 roky

12 komentářů


RadmilaAng

Proč ne features?

před 2 roky

ikanti
ikanti

what does it have the properties proč ne toto?

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Mate cesky slovosled. Takhle by to mozna slo, kdyby se tam vrazila predlozka "What does it have for properties", ale i tak je to divne.

před 2 roky

Renaata4

Proc "does" kdyz "properties" je mnozne cislo?

před 7 měsíci

Zdenek59

Protože podmětem je it.

před 3 měsíci

MeriWulfs
MeriWulfs

What has it properties? Jaké to má vlastnosti? Asi jsem úplně blbej, ale proč tohle nemůže být?

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Anglictina ma pevny slovosled. Mnohem pevnejsi nez cestina. V otazkach je vetsinou treba pouzit pomocne sloveso "do", podmet musi byt na urcitem miste, sloveso, atd. Tu vasi vetu by rodily mluvci asi vubec nepochopil.

před 2 roky

ttpetr

proč nemůže být: What are the properties of it.

před 2 roky

nueby
nueby
Mod

Lepší by bylo ...its properties, ale obojí odpovídá větě Jaké jsou jeho vlastnosti?

před 2 roky

LPSkokr

Když to udělám jednou špatně (What it has properties) řekne mi že správná odpověď je "What are its has properties" Napíši to a zase mi to řekne že je to špatně. Není to divné?

před 11 měsíci

LPSkokr

Když to teď nepíši jak mi to ukázalo předtím, řekne to že je správně "What are its has properties"

před 11 měsíci

Xsim08

Prohodil jsem does a it a neuznalo mi to

před 8 měsíci