1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Das Hemd ist kurz."

"Das Hemd ist kurz."

Çeviri:Gömlek kısa.

December 25, 2015

8 Yorum


humetin

Ein kurzes Hemd. Das Hemd, das ich mir gestern gekauft habe, war zu kurz.


sahinteksen

Bu gömlek kisa. cevabi neden yanlis?


k.gokce

Çünkü eğer "bu" demek istenseydi, "Dieses Hemd ist kurz." olurdu.


ercan792662

Basinda das demesin


Selcen_Ozturk

demek zorunda. artikel o, artikelsiz kullanamazsin isimleri almancada


haydar98

kısa gömlek cevabı yanlış :) çıkıyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.