1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Sie haben Hemden."

"Sie haben Hemden."

Çeviri:Sizin gömlekleriniz var.

December 25, 2015

7 Yorum


sahinteksen

sie= ne zaman ((onlar)) oluyor , ne zaman ((siz)) oluyor?

December 25, 2015

k.gokce

"Sie" sözcüğü eğer cümlenin ortasındaysa ve de büyük harfle başlıyorsa oradaki "Sie", "siz" anlamındadır. Cümle bu haliyle hem "siz" hem de "onlar" olarak çevrilebilir. Ama eğer cümle "Hemden haben Sie." olsaydı "siz" anlamında olurdu.

December 25, 2015

serdogan58

Burda cümlenin başında yani hem "siz" hem de "onlar" olabilir. Ben de onlar şeklinde yaptım ve kabul etmedi

June 12, 2017

sahinteksen

tesekkürler

December 25, 2015

Serdar309409

Sie hat das Hemd= onun gömleği var (Tekil anlamda) Sie haben das Hemden= onların (sizin gömleğiniz) var (Çogul anlamda)

August 14, 2019

Ute-Marion

"Sie haben das Hemden" = yanliş 'Sıe haben das Hemd' veya 'Sıe haben Hemden' !!!!

September 23, 2019

JK97ARMY

:]

September 25, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.