Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Chociaż jest mała, jest piękna."

Tłumaczenie:Though she is small, she is pretty.

2 lata temu

4 komentarze


tomekl80

Skoro w poprzednim ćwiczeniu zwrot "even though" oznacza "chociaż" to, dlaczego w tym ćwiczeniu wyraz "chociaż" jest napisany bez zwrotu "even"?

1 rok temu

eXar1138

Powinno byc although, poniewaz though uzywa sie w srodku zdania

1 rok temu

ZawiszaBialy

Though she is small, is beautiful Nie zaliczylo :( wiadomo ze skoro ONA jest mala to tez ONA jest piekna :/ Brytyjczyk by zrozumiał

9 miesięcy temu

Kasia806842

Fine to nie znaczy piękna.

4 miesiące temu