"Chociaż jest mała, jest piękna."

Tłumaczenie:Though she is small, she is pretty.

2 lata temu

6 komentarzy


jolka672711

Though she is small,she is pretty- tak napisałam i mi nie zaliczono!!!

2 lata temu

tomekl80

Skoro w poprzednim ćwiczeniu zwrot "even though" oznacza "chociaż" to, dlaczego w tym ćwiczeniu wyraz "chociaż" jest napisany bez zwrotu "even"?

1 rok temu

eXar1138

Powinno byc although, poniewaz though uzywa sie w srodku zdania

1 rok temu

ZawiszaBialy

Though she is small, is beautiful Nie zaliczylo :( wiadomo ze skoro ONA jest mala to tez ONA jest piekna :/ Brytyjczyk by zrozumiał

1 rok temu

Kasia806842

Fine to nie znaczy piękna.

8 miesięcy temu

SawekHanze

Pretty znaczy ładna, a duolingo tłumaczy na piękna. Piękna to beautiful.

2 miesiące temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.