"He believes everything that I say."

Fordítás:Mindent elhisz, amit mondok.

December 25, 2015

9 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


JcintJuhsz

Hisz mindenben amit mondok. Ez lehetne elfogadható, vagy értelmetlen?


johalasz46

Nincs in !(ban.ben) Ezért vmiT hisz ! - 2021.04.


nemtudom

a believes hiszt is jelent nem??


Jutka551598

She believes..... miért nem fogadja el, csak hímneműek szédithetnek


Judo940075

Elhisz mindent amit mondok miért nem jó?


klaudia.fe

Beírom a helyes megoldást szóról szóra és nem fogadja el


dior66

Elhiszi mindazt, amit mondok. Akkor hogy van az, hogy "mindazt", ha nem jó?


e.t.17

Mlindent mond a mi den szó helyett! Kicsit nem fura ez?!


KormannLsz

A válaszom ugyanazt jelenti.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.