1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Das ist mein erstes Pferd."

"Das ist mein erstes Pferd."

Çeviri:Bu benim ilk atım.

December 25, 2015

8 Yorum


iliad2000

Ya ben Almanca ağacını İngilizce'de bitirdim ama burada sorun yaşıyorum. Türkçe'de ilk=birinci olur arkadaşlarım. "Bu benim birinci atım" cümlesini de lütfen geçerli cevaplar arasına ekleyiniz

December 25, 2015

Selcen_Ozturk

burada belki eklenebilir ama ilk ve birinci her zaman aynı anlama gelmez, bunu unutmayın

February 13, 2016

edosiko

neden erste degil de erstes oldu?

February 10, 2016

Selcen_Ozturk

"das Pferd" olduğu için

February 13, 2016

Nehir457710

Tartisma alani cevap verir misin almancayi hangi okulda ogreniyorsun

August 12, 2016

MustafaAka10954

bu benim birinci atım. cevabını yanlış alğılıyor. ilk yerine birinci kullanılabilir. Düzeltme rica.

October 16, 2017

Baranrks

Çok ilginç..."das ist der erste Mann" cümlesinde "ersten Mann" olmuyor fakat "das ist mein erstes Pferd" cümlesinde "erste" s takısı alıyor...

May 27, 2018

Karatefan

Birinci atım da doğru mu?

June 3, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.