"DasistmeinerstesPferd."

Çeviri:Bu benim ilk atım.

2 yıl önce

7 Yorum


iliad2000
iliad2000

Ya ben Almanca ağacını İngilizce'de bitirdim ama burada sorun yaşıyorum. Türkçe'de ilk=birinci olur arkadaşlarım. "Bu benim birinci atım" cümlesini de lütfen geçerli cevaplar arasına ekleyiniz

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

burada belki eklenebilir ama ilk ve birinci her zaman aynı anlama gelmez, bunu unutmayın

2 yıl önce

edosiko

neden erste degil de erstes oldu?

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"das Pferd" olduğu için

2 yıl önce

Nehir457710

Tartisma alani cevap verir misin almancayi hangi okulda ogreniyorsun

2 yıl önce

MustafaAka10954

bu benim birinci atım. cevabını yanlış alğılıyor. ilk yerine birinci kullanılabilir. Düzeltme rica.

1 yıl önce

Baranrks
Baranrks

Çok ilginç..."das ist der erste Mann" cümlesinde "ersten Mann" olmuyor fakat "das ist mein erstes Pferd" cümlesinde "erste" s takısı alıyor...

6 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.