1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "The pasta is on the plate."

"The pasta is on the plate."

Переклад:Ці макарони на цій тарілці.

December 25, 2015

14 коментарів


MuraD936440

Макарони є на тарілці - чому неправильно?


Roman561329

"Ці макарони є на цій тарілці" - відповідь не вірна. Але чомусь відповідь "Ці макарони на цій тарілці" -відповідь вірна. Дивно...


julimaker

в Україні цілком правильно казати "в цій тарілці", дослівний переклад саме такий


tAeY476658

Я розумію, що паста це вже страва, тобто макарони заправлені соусом, а як буде чисто макарони, які без нічого, можливо навіть ще не приготовлені?


AlexanderG887552

перекладається артикль the - нащо?


Hanna777424

означений артикль. Тут так домовились , щоби ми розуміли що саме той чи та.


Hanna777424

перше "The" я чую ясно, друге мені здається як "A". Якщо швидкість повільніша, то чую і друге "the"


BartosikAn

Хожете будь ласка нагадати коли ставиться - is?


Kochany3

Коли 3 особа однини.


Ihor11325

Чому неправильно "є на тарілці"? В даному випадку це адекватний переклад. От коли було б: " The pasta on the plate is"... щось там таке...


exP79

Ці макарони є на цій тарілц Цілком вірна відповідь


rxwZ9

Чому слово "є" сприймає як помилку, хоча в інших завданнях навпаки

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.