Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The tea"

Çeviri:Çay

2 yıl önce

21 Yorum


tuanapalali

The belirli bir nesne için kullanılır. Mesela ev dersek belirsiz herhangi bir ev olur ama şu ev yada mavi ev dersek onu belirleriz yani belirli bir ev olur.Bu kelimelersin yerine de THE geçiyor. Eskiden çizgi filmlerin sonunda THE END denilirdi.End son demek.Bu bir çizgi filmin sonu olduğu için blirli bir sondur.

2 yıl önce

MehmetAli495546

Neden direk tea demek yerine the getirdi anlıyamadım

2 yıl önce

DEFNE28110

Ben de

4 ay önce

dorukcan6

the tea doğru yaptım

1 yıl önce

DEFNE28110

Ben de

4 ay önce

OsmanOsman572278

An" sayılabilen a" sayılamayanlar icin mi kullanılıyodu bi de

1 yıl önce

incikin_
incikin_

Sessiz harfle başlayan sözcüklerin önünde "a"; sesli harfle başlayan sözcüklerin önünde "an" kullanırız.

a boy
a cat
a house

an egg
an apple
an elephant

11 ay önce

Ahmet660359

Bunu harf olarak değil de ses olarak belirtirsek daha doğru olur. Örneğin "an Hour" ifadesi doğrudur çünkü okunuşunda H yutulur.

7 ay önce

Nergiz925299

Sessiz harf ile başlayan degil sessiz harf ile *okununan sözcüklerin önüne "a" Sesli harf ile okunan sozcuklerin başına "an" gelir. Örneğin University "a" alir sesli ile başlıyor ama okunurken yuniversiti okunur. "An" için de böyle örnekler mevcut.

2 ay önce

gamzeayar2

An ve a aslında aynı şeydir farkları ise biri ünsüz ile başlayanlarda gelir diğeri ise ünlü ile başlayanda gelir

7 ay önce

enay13774

Çay keyfi

2 yıl önce

Melisanazm1

Sizi çaya davet edim

1 yıl önce

Masal71053

Size bir kopya vereyim.Bize ingilizce bir cümle verip , Türkçe kelimeler veriyor ya , hah o turkce kelimelerin cevapi ilk harfi buyuk oluyor.

1 yıl önce

DEFNE28110

Daha büyük kopya altlarındaki çizgiye dokununca cevabı çıkıyo

4 ay önce

Rojin56

Sadece tea olmuyor mu

1 yıl önce

Abdulselam976836

The Belirli İsimlere Gelir The Yazmasaydı Tea tek Başıyla Anlamsız Olur. Bu kural Arapça Ve bir kaç Dilde Daha da Vardır..

10 ay önce

Zeynep101072

Milli içeceğimiz

1 yıl önce

elayagmur4

Orda cheese der gibi

11 ay önce

serdar73165

Abi hile var vumlenin ustune tiklayin orada nasil yazilacagini goteriyor

10 ay önce

fevzisel

tea (çay) kelimesini görünce direk içmek yazdım :D

7 ay önce

ahizer9

Qqq

6 ay önce