1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Monday, Tuesday and Wednesda…

"Monday, Tuesday and Wednesday"

Překlad:Pondělí, úterý a středa

December 25, 2015

9 komentářů


lenandrej

Neuznáno jen proto,ze nebyla vynechaná mezera za carkou


Nemesis_NaR

To by nemělo, ale na překladatelské straně s tím nikdo nic nenadělá...


Karotka18

neuznáno, protože jsem blb a napsal jsem úterí s měkkým i :-D :-D :-D


AnnP146

mně to neuznalo, protože jsem nenapsala čárku :-(


Eva627148

Taky nechapu. ....


Martinecec

Kdo dal Pondělí s malým P?


ZlatkaKovo

Neuznane, ale moznosti na vyber tam ani neboli tie, co mali byt


logical421

Why is the speaking girl with this stupid boring angry tired mood?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.