1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Monday, Tuesday and Wednesda…

"Monday, Tuesday and Wednesday"

Překlad:Pondělí, úterý a středa

December 25, 2015

7 komentářů


lenandrej

Neuznáno jen proto,ze nebyla vynechaná mezera za carkou

December 25, 2015

Nemesis_NaR

To by nemělo, ale na překladatelské straně s tím nikdo nic nenadělá...

December 25, 2015

MariaBuran

Nechápu proč

April 27, 2017

Karotka18

neuznáno, protože jsem blb a napsal jsem úterí s měkkým i :-D :-D :-D

June 15, 2017

Eva627148

Taky nechapu. ....

May 23, 2018

AnnP146

mně to neuznalo, protože jsem nenapsala čárku :-(

September 29, 2017

Martinecec

Kdo dal Pondělí s malým P?

September 30, 2018
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.