Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Monday, Tuesday and Wednesday"

Překlad:Pondělí, úterý a středa

0
před 2 roky

6 komentářů


lenandrej

Neuznáno jen proto,ze nebyla vynechaná mezera za carkou

4
Odpovědětpřed 2 roky

Nemesis_NaR

To by nemělo, ale na překladatelské straně s tím nikdo nic nenadělá...

3
Odpovědětpřed 2 roky

MariaBuran

Nechápu proč

0
Odpovědětpřed 1 rokem

Karotka18

neuznáno, protože jsem blb a napsal jsem úterí s měkkým i :-D :-D :-D

0
Odpovědětpřed 1 rokem

AnnP146
AnnP146

mně to neuznalo, protože jsem nenapsala čárku :-(

0
Odpovědětpřed 10 měsíci

Eva627148

Taky nechapu. ....

0
Odpovědětpřed 2 měsíci