"Monday, Tuesday and Wednesday"

Překlad:Pondělí, úterý a středa

před 2 roky

7 komentářů


lenandrej

Neuznáno jen proto,ze nebyla vynechaná mezera za carkou

před 2 roky

Nemesis_NaR

To by nemělo, ale na překladatelské straně s tím nikdo nic nenadělá...

před 2 roky

MariaBuran

Nechápu proč

před 1 rokem

Karotka18

neuznáno, protože jsem blb a napsal jsem úterí s měkkým i :-D :-D :-D

před 1 rokem

AnnP146

mně to neuznalo, protože jsem nenapsala čárku :-(

před 1 rokem

Eva627148

Taky nechapu. ....

před 5 měsíci

Martinecec

Kdo dal Pondělí s malým P?

před 1 měsícem
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.