"We are on the roof."

Çeviri:Biz çatının üzerindeyiz.

2 yıl önce

8 Yorum


Velikaraki

roof teriminin İngilizce Türkçe sözlükte anlamı çatı

Kırmızı çatılı o ev Tom'un evidir. - That house with the red roof is Tom's house. Öyle bir patlamaydı ki çatı uçuruldu. - Such was the explosion that the roof was blown off. {i} dam {f} üstünü kapamak {f} çatı yap çatısını örtmek ruf (Otomotiv) saç tavan çatısını yapmak {f} çatı ile örtmek (Arılık) kovan kapağı çatı olmak ev yuva Bir çift şahin çatıda yuva yapıyor. - A pair of falcons nests on the roof. en yüksek çekit ya da düzey {i} tepe Dan geçen bir trenin tepesine atladı. - Dan jumped onto the roof of a passing train. {i} çatı örtüsü {f} -in damını/çatısını yapmak {i} üst kısım {i} motor kapağı sayvan {i} İng., oto. saç tavan {f} -in çatısını örtmek {f} çatı yap Evimize yeni bir çatı yaptırmak bize çok paraya mal olacak. - It'll cost us a lot of money to put a new roof on our house. (Tıp) Bir oluşumu üstten örten kısım, çatı, dam (Spor) roof (Otomotiv,Teknik) tavan Maliyetler tavan yaptı. - Costs were through the roof. Mary tavana çıktı ve kasabaya baktı. - Mary climbed on the roof and looked out over the town.

5 ay önce

CemreZCN

Ne uğraşmışsın be

2 ay önce

CemreZCN

Her gün yeni kelimeler öğrenmeye devam ediyoruz

2 ay önce

dalibaglama

Tepe anlamında da kullanılmıyor mu roof ?

2 yıl önce

Karamel285528

We are under the roof olmaz mı?

2 yıl önce

incikin_
incikin_

"Çatının altındayız" demiş oluruz.

on: üzerinde
under: altında

2 yıl önce

merve424324

''çatıdayız'' cevabını doğru buldu (we are at he roof ) da olurdu o zaman demi neden on kullanılmış

8 ay önce

SiriusBlack99

"Millet sevdiğiyle bulutların üzerine çıkar, biz çıka çıka çatıya mı çıktık?" Leyla İle Mecnun izleyen bilir.. :)

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.