"Ihr seid alle Verbraucher."

Çeviri:Siz hepiniz tüketicisiniz.

December 25, 2015

8 Yorum
Tartışma kilitli.


a.altin

'Tüm tüketiciler sizlersiniz' ifadesi doğru olmalıydı.


deti1959

Buraya kadar bir sürü testte "ıhr" öznesi kullanıldı. Hemen hepsinde "kibar Siz" ile karışmaması için "ihr = Sizler" karşılığını kullanmayı önermek istemiştim. Bu soruya cevap şöyle de olamaz mı? : " Sizler tüketicisiniz" .

Not : "Alle" yi tabii ki unutmadım.


humetin

SizLER, hepiniz tüketicisiniz.


fluffy.127249

Siz tüketicisiniz diyorum kabul etmiyor Bu uygulamada illaki kusursuz yazman gerekiyor


humetin

Sizler (ihr) hepiniz (alle) tüketicisiniz.


humetin

Sıralama sondan geriye doğru olmalı...ki, katılımcılar güncel gelişmeleri izleyebilsinler.


OnatKursun

Benim verdiğim cevap doğru olmasına rağmen kabul etmedi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.